ال ابوت رایتینگ کرین سنتنسز | خرید کتاب زبان کره ای All About Writing Korean Sentences

260,000 تومان400,000 تومان

جهت دانلود این محصول به صورت PDF به وبسایت های پیک مراجعه نمایید.

3 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

پرداخت امن

پرداخت

توضیحات محصول

ال ابوت رایتینگ کرین سنتنسز | خرید کتاب زبان کره ای All About Writing Korean Sentences

کتاب All About Writing Korean Sentences آموزشی، به شیوه‌ای ساده و قابل فهم، به زبان آموزان کمک می‌کند تا مهارت نوشتاری خود در زبان کره‌ای را تقویت کنند.

در این کتاب به صورت جزئیات به قواعد نوشتن جملات کره‌ای پرداخته شده است که در نتیجه باعث می‌شود که زبان آموزان بتوانند به راحتی جملاتی را در زبان کره‌ای بنویسند و با قواعد نوشتاری این زبان آشنا شوند.

به همراه مثال‌هایی عملی، تمرین‌هایی برای تقویت مهارت نوشتاری و شرح‌هایی دقیق در مورد پیشوندها، پسوندها، جملات شرطی و بسیاری موضوعات دیگر، این کتاب استانداردی برای آموزش کره‌ای در حین نوشتن متن یا گفتگو است.

تمام جملات و سوالات در این کتاب به صورت خلاصه و واضح طرح شده‌اند تا زبان آموزان بتوانند به سرعت ساختارهای مختلف را درک کرده و در نتیجه جملات کامل و گفتگوهای پویا و مفید بسازند.

از طریق تمرین در این کتاب، زبان آموزان می‌توانند مهارت‌های خود در ساختارهای مورد نیاز در زبان کره‌ای را تقویت کرده و به راحتی مکالمات خود را بهبود بخشند.

در کتاب All About Writing Korean Sentences شما علاوه بر آموزش قواعد نوشتاری، اصول استفاده از صفت‌ها و افعال را نیز بیاموزید.

از این رو، این کتاب بهترین گزینه برای زبان آموزانی است که می‌خواهند مهارت نوشتاری و گفتاری خود را در زبان کره‌ای به سطح بالاتری برسانند.

بنابراین، این کتاب برای همه زبان‌آموزان که به دنبال یادگیری زبان کره‌ای هستند، قابل استفاده است.

ویژگی ها

ناشر

Pjbook

نوع جلد

جلد شومیز

قطع

وزیری

نوع محصول

چاپ رنگی, چاپ سیاه سفید

بررسی کاربران

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ال ابوت رایتینگ کرین سنتنسز | خرید کتاب زبان کره ای All About Writing Korean Sentences”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *