مدسینسک سونسکا کتاب سوئدی medicinsk svenska
مدسینسک سونسکا | کتاب سوئدی medicinsk svenska قیمت اصلی 180,000 تومان بود.قیمت فعلی 90,000 تومان است.
بازگشت به محصولات
کتاب سوئدی yrkessvenska helen i vård och omsorg
کتاب سوئدی yrkessvenska helen i vård och omsorg 75,000 تومان135,000 تومان

برنامه ملی پرستاری بالینی | کتاب سوئدی sjukskoeterskeprogrammet nationell klinisk

قیمت اصلی 180,000 تومان بود.قیمت فعلی 90,000 تومان است.

1 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

پرداخت امن

پرداخت

توضیحات محصول

برنامه ملی پرستاری بالینی | کتاب سوئدی sjukskoeterskeprogrammet nationell klinisk

“Sjuksköterskeprogrammet Nationell Klinisk” یک راهنمای جامع برای عملکرد بالینی پرستاری در سوئد است. این کتاب که توسط تیمی از متخصصان مجرب مراقبت های بهداشتی نوشته شده است، مروری کامل و معتبر از اصول و شیوه های مراقبت پرستاری در یک محیط بالینی ارائه می دهد.

این کتاب به گونه ای طراحی شده است که توسط دانشجویان پرستاری و پرستاران شاغل به طور یکسان مورد استفاده قرار گیرد و مقدمه ای واضح و مختصر از جنبه های بالینی مراقبت های پرستاری ارائه دهد. این متن طیف گسترده ای از موضوعات، از جمله ارزیابی بیمار، تشخیص و درمان، و همچنین تجویز دارو، مراقبت از زخم، و سایر مهارت های ضروری را پوشش می دهد.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این کتاب تمرکز آن بر دستورالعمل های بالینی ملی و عملکرد مبتنی بر شواهد است. نویسندگان آخرین تحقیقات و دستورالعمل های منابع معتبر مانند هیئت ملی بهداشت و رفاه سوئد و انجمن اروپایی اورولوژی را به دقت بررسی کرده اند تا اطمینان حاصل کنند که محتوا به روز و مرتبط است.

در سرتاسر کتاب، از مثال‌های عملی و مطالعات موردی برای نشان دادن مفاهیم کلیدی استفاده شده و به خوانندگان کمک می‌کند تا دانش خود را در موقعیت‌های واقعی به کار ببرند. متن همچنین با طیف وسیعی از ضمیمه ها و منابع، از جمله نمودارها، نمودارها و جداول همراه است که پشتیبانی و راهنمایی بیشتری را ارائه می دهد.

“Sjuksköterskeprogrammet Nationell Klinisk” یک منبع ضروری برای هر کسی است که در سوئد در رشته پرستاری تحصیل می کند یا کار می کند. چه دانشجویی باشید که به دنبال کسب پایه ای محکم در پرستاری بالینی هستید یا یک پرستار شاغل که به دنبال به روز ماندن با آخرین پیشرفت ها و دستورالعمل ها است، این کتاب منبع ارزشمندی است که به شما در ارائه مراقبت های با کیفیت بالا کمک می کند. به بیماران خود

ویژگی ها

نوع جلد

جلد شومیز

قطع

رحلی

نوع محصول

چاپ سیاه سفید

سایر توضیحات

کتاب چاپی می باشد

بررسی کاربران

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برنامه ملی پرستاری بالینی | کتاب سوئدی sjukskoeterskeprogrammet nationell klinisk”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *