درس های عاطفی بزرگسالان کتاب کره ای 어른의 감정 수업
درس های عاطفی بزرگسالان | کتاب کره ای 어른의 감정 수업 قیمت اصلی 240,000 تومان بود.قیمت فعلی 120,000 تومان است.
بازگشت به محصولات

گیکرلا | رمان کره ای Geekerella 기커렐라

قیمت اصلی 310,000 تومان بود.قیمت فعلی 155,000 تومان است.

1 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

پرداخت امن

پرداخت

توضیحات محصول

گیکرلا | رمان کره ای Geekerella 기커렐라

“Geekerella” یک رمان کره ای دلگرم و طنز است که داستان کلاسیک سیندرلا را در فضایی مدرن دوباره به تصویر می کشد. با جانگ یون بیول، یک دانش آموز 17 ساله دبیرستانی آشنا شوید که شیفته انیمه و مانگا است. با مرگ پدرش، کاریکاتوریست معروف، زندگی بیول زیر و رو می‌شود و او را به سرپرستی از نامادری و خواهر ناتنی‌اش رها می‌کند که بیشتر به شهرت رسانه‌های اجتماعی خود علاقه‌مند هستند تا کمک به بیول برای کنار آمدن با غم و اندوه او.

همانطور که بایول واقعیت جدید خود را دنبال می کند، متوجه می شود که شرکت پدرش در آستانه فروخته شدن به یک شرکت بزرگ است که به معنای پایان مجموعه مانگای محبوب او است. بیول که مصمم است میراث پدرش را نجات دهد، تصمیم می گیرد راهی برای توقف فروش و نجات شرکت پیدا کند. در طول راه، او با یک مرد جوان جذاب و با استعداد به نام کانگ ته هیون آشنا می شود که اشتیاق خود را به انیمه و مانگا به اشتراک می گذارد.

وقتی بیول و ته هیون با هم کار می کنند تا شرکت را نجات دهند، علیرغم اختلافاتشان، خود را به سمت یکدیگر جذب می کنند. اما همانطور که آنها نزدیک تر می شوند، نامادری و خواهر ناتنی بیول سعی می کنند رابطه آنها را خراب کنند و اطمینان حاصل کنند که بیول هرگز خوشبختی نمی یابد. آیا بیول می تواند بر چالش ها غلبه کند و عشق واقعی را با ته هیون پیدا کند؟ “Geekerella” یک داستان لذت بخش و نشاط آور است که قدرت خلاقیت، پشتکار و دنبال کردن رویاهای شما را تجلیل می کند.

ویژگی ها

نوع محصول

چاپ سیاه سفید

سایر توضیحات

کتاب چاپی می باشد

قطع

رقعی

بررسی کاربران

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیکرلا | رمان کره ای Geekerella 기커렐라”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *